Hemma, tråkigt!


Foto: Mamma. På Gotland, min jätte jordgubbe gjord av mashmellow! Mums!


Hejsan. Nu är jag hemma, tråkigt! Kunde ha varit kvar längre, ifall min bajssyster kunde hämtat mig! Jag hade iallafall jättekul, vi chattade lite på msn. Kollade på film och lite annat kul. Snart ska vi äta kräftor, som jag skulle komma hem till, som aldrig ställs fram, när dom bestämt en tid(?)!! AAh, ibland blir man så sur på dom, när dom säger en tid man ska komma hem, och sen är det aldrig framplockat eller något, jag kunde ha varit kvar där längre. Och åka hem om en stund, då kanske det skulle varit framplockat! Menmen, sånt är livet. Det är aldrig rättvist. Som är trist.


Kommentarer
Postat av: MAAATILDA !!

HAHAHHAHAHA !! VA SYND FÖR DIG DÅ!!!

2009-08-22 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0