Hiss/Diss-lista

Hejsan, God morgon. Idag kommer min första hiss/diss lista, som jag ville göra. Kommentera gärna vad ni tycker om mina åsikter, och kommentera dina åsikter?


¤ Åka utomlands/ åka till en annan ort/ö i Sverige! Superskönt att komma bort ett tag!

¤ Datorn och Mobilen, så skönt att ha. Annars skulle man inte kunna blogga, och hur skulle det sluta? Och man kan inte meddela varandra, eller något!

¤ Vännerna och familjen, vad skulle man göra utan dom? Man skulle inte kunna leva.. Det är dom som har tagit hand om mig, och gett mig alla roliga stunder! Vem annars skulle kunna göra en lycklig?


¤ Att inte 13 åringar får jobba! Det stör jag mig på, vill börja jobba så att jag kan tjäna pängar och att jag vill ha ett jobb som jag väntat riktigt länge på! Har letat jobb för mig på datan, vad finns det? Inget! Varför får man inte, det fick man för 30 år sen, eller 20 år sen?

¤ Ljuga, hatar när folk ljuger om saker och ting. Jag blir bara så besviken, på vissa kompisar, som är bästisar till mig. Ljuger för mig? Det blir jag riktigt sur av, men jag kan inte bli sur på dom personerna. För det är det bästa i mitt liv!
Men dom som jag känner, fast som bara vänner. Dom blir jag riktigt sura på, och jag är det redan, eftersom jag vet att under det här året har minst en person ljugit.

¤ Varma bussar på sommaren, när elementen är på. Och busschauffören bara säger, att fläktarna är på! Fast inget är på och det blir bara varmare och varmare! Usch!!

Vad tycker du om min hiss/diss lista, något som du tycker är fel? Kommentera då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-08-02 @ 12:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0