Iam back


Inte världens bästa bild.. Mobilbild också..

Hello, are you happy now? Iam, but not so. Because.. Nu pratar jag svenska, jag ska på träning om ett tag så måste kolla bussen och sånt, och äta och sånt. Så att kommer inte skriva mer än det här, om det inte finns ett litet mellanrum mellan stuffs.. Men ikväll blir det inte mycket bloggning eftersom jag måste plugga! Har förhör imorgon och på onsdag. Blä!

Ni har dagens outfit högst upp, thats my outfit for today. Och snart ska jag till träning, då blir det såklart annan outfit, shorts och t-shirt, som vanligt. Ska gå ner nu och äta, och sen byta om och sånt, tror jag hinner slänga in ett inlägg till, men bara ifall! Men nu när jag börjar blogga, vill jag också att ni kommenterar så fortsätter jag blogga! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0