Förlåt för dålig uppdatering

Hejsan. Nu är jag hemma, skönt. Fast det var ändå roligt borta. Sov hos Linnéa 2 dagar. Igår var vi på grönan, det var jättekul, speciellt Insane, som vi jag åkte för andra gången. Men jag hatar den, men älskar den ändå. Den är bäst om man blundar, eftersom varje gång jag åkt har jag blundat. Hehe! Men jag vågar inte kolla, det är läääskit!! Men nu är jag hemma och Julia, förlåt att jag inte ringde dig idag, jag var hos Linnéa hela dagen. Och jag hann inte, ska ringa dig så snart jag kan, jag lovar! Men nu ska jag hitta på något roligt att lägga in i bloggen och imorgon avgörs Månadens blogg, så rösta för sista gången!! Hej då.

Jag dagen innan vi åkte till åland/ Jurmo. Älskar stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0