Nya träningstider, fullt upp!

Hejsann. Har fått reda på mina nya träningstider. Nästan hela veckan fullt upp. Men träning är roligt! Plus någon gång Friskis&svettis också!

Måndagar: Innebandy 18.15-19.15. Gympa 19.30-21.00. (Två träningar direkt efter varanndra, snacka jobbigt!)
Tisdagar: Ingenting, pluggdagen. Ev. Kompisar också..
Onsdagar: Innebandy 19.30-20.30. Ingen gympa
Torsdagar: Gympa 18.30-20.00 (Fristående [Dans])
Fredagar: Gympa 18.00-20.00
Lördagar: Gympa 12.00-14.00
Söndag: Pluggdag. Ev. Kompisar.

Ja, så kommer mina dagar se ut framöver, efter skolan har börjat! Längtar faktiskt efter att börja träna igen! Fast det jag inte har skrivit in är att innan vissa träningar hinner jag vara med kompisar också. Eftersom vissa är ganska sena..

Hej då!
 
Innebandy, älskar det! Gympa, älskar det med!
Bilder tagna från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0