Egofotar ni ofta?


Är ni som mig, att ni gillar att fota er själva? Jag brukar minst ta 10 bilder på mig själv, fast kanske inte blir så nöjd med alla, men jag är galen i att fota mig själv. Inte vet jag varför, eftersom jag inte älskar mitt utseende, men jag kan gilla det ibland! Men jag slipper ändå inte undan kameran. Och igår när jag satt och plugga, satt jag och fota mig själv, hela tiden typ. Haha, men brukar ni fota er som jag gör? 705 bilder på mobilen, något sånt, och 50 % av dom är säkert egofoton! Men orkar inte radera alla, hihi. Nu vill jag fråga er, egofotar ni ofta er själva? :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, tar inte mycket ego bilder, kanske nån gång men tar alltid bort de på en gång. Jag gillar mer naturliga bilder där man ler och ser glad ut, haha... :)

2009-09-02 @ 16:16:02
URL: http://onejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0